23948sdkhjf

Spar overvældet af mærke-succes

Spar og Eurospar har i efteråret fejret 60 års jubilæum på det danske dagligvaremarked.
I forbindelse med jubilæet blev der lanceret en samlemærke-kampagne, som har overgået alle forventninger hos både købmænd og baglandet.

- Vi er cirka halvvejs inde i kampagnen, og vi har på nuværende tidspunkt allerede solgt, hvad vi forventede for hele perioden, fortæller en glad marketingdirektør Linda McBeth.

- Det bekræfter os i, at timingen op til jul og valget af netop lækre, danske designprodukter har været helt rigtig til vores kunder, tilføjer hun.

[b]Samarbejde med dansk designvirksomhed[b]
I forbindelse med fødselsdagen og året ud kan kunderne samle mærker i et hæfte, som giver rabat på designprodukter fra Menu. Hæftet bliver udleveret i butikken, og samlemærkerne får man ved kassen, når man betaler for sine varer.

- Vi er ganske enkelt blevet overvældet af egen succes, hvilket desværre også har betydet, at vi på nuværende tidspunkt har måttet melde udsolgt på enkelte produkter, udtaler Linda McBeth.

- Heldigvis har vi fremskaffet nye produkter fra Menu samt suppleret med lige så eksklusive produkter i dansk design fra Stelton, så kunderne ikke kommer til at gå forgæves, slutter hun.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14